"מזהים חזרה של משקיעים לשוק" | שטח נדלנ"י

שטח נדלני No Comments on "מזהים חזרה של משקיעים לשוק" | שטח נדלנ"י

דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלים של חברת דרא שיווק בריאיון ל'קול חי': "מזהים חזרה של משקיעים לשוק, מרגישים פעילות גם של משקיעים לא מתוחכמים, שבאים בקבוצות רכישה גדולות. הערכה של רוב המשקיעים היא שמחירי הדיור יעלו בסביבות 2024-25"

אתר בניה. אילוסטרציה צילום: יונתן סינדל / Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלים של חברת דרא שיווק, שוחח עם עו"ד נתנאל לאופר בשטח נדל"ני ב'קול חי': "יש אופטימיות זהירה במשכנתאות. סיימנו את שנת 23 מתחת לציפיות, מדצמבר רואים עליה במכירות ובחוזים ברוב חלקי הארץ. גם עם ירידת הריביות אני יותר אופטימי".

לדבריו: "מזהים חזרה של משקיעים לשוק, מרגישים פעילות גם של משקיעים לא מתוחכמים, שבאים בקבוצות רכישה גדולות. הערכה של רוב המשקיעים היא שמחירי הדיור יעלו בסביבות 2024-25. שמעתי את ראש חטיבת ההשקעות של בנק לאומי שאמר שיש ביקוש של 120,000 דירות בשוק ובגמר בנייה יש פער של 50,000 דירות".

עוד אמר אוהב ציון: "סיבה נוספת לחזרת משקיעים לשוק היא שחברות הבנייה נותנות הטבות מפליגות בתנאי התשלום לפרויקטים שטווח האיכלוס היא בעוד שנתיים-שלוש. אז אם המחירים יעלו ב-15%, הם יגרפו רווח גדול".

הוא הוסיף: "אני ממליץ ללקוחות פרטיים שצריך לדעת איך נכנסים לעסקה ואיך לצאת ממנה. המצב בישראל הוא חוסר בדירות נתון ולכן גם אם יהיה קושי זמני כמו מלחמה שלא יהיה יכולת להרוויח את מה שציפו. בסוף זה יעלה אבל צריך להיערך לכל תרחיש".



0 תגובות